Autor: Best Marketing • 23. november 2018

Dolce & Gabbana pani reklaamiga mööda

Itaalia moekaubamaja Dolce & Gabbana reklaamvideo sattus Hiinas rassismisüüdistuste alla, nii et kampaania osaks kavandatud moeetendus tuli ära jätta, kirjutab BBC.
Foto: AFP/Scanpix

D&G reklaamikampaania ”DG Loves China” ebaõnnestus täielikult. Moemaja eile sotsiaalmeediasse paisatud kolmes videos üritab Hiina modell söögipulkadega Itaalia klassikalisi toite süüa. Ühes videos torgib hiinlasest modell pitsat söögipulkadega viisil, mida hiinlased peavad väidetavalt söögilauas eriti ebaviisakaks, kirjutas leht.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700