Autor: Merilin Sarapuu • 7. november 2018

Phil Barden: teadus aitab tarbija brändile lähemale tuua

Phil Barden
Foto: Erakogu
Aastakümneid turundusvaldkonnas tegutsenud Phil Barden, pole päris tavaline turundaja. UK-st pärit Barden on võtnud endale eesmärgiks selgitada teaduspõhiselt lahti, miks tarbijad käituvad just nii, nagu nad seda teevad.

Oma mõtteviisi ja teadusest leitud järeldusi kirjeldab ta lähemalt raamatus "Decoded: The Science Behind Why We Buy", kus keskendubki täpsemalt tarbijate käitumise mõistmisele.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700