• 07.11.18, 11:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Phil Barden: teadus aitab tarbija brändile lähemale tuua

Aastakümneid turundusvaldkonnas tegutsenud Phil Barden, pole päris tavaline turundaja. UK-st pärit Barden on võtnud endale eesmärgiks selgitada teaduspõhiselt lahti, miks tarbijad käituvad just nii, nagu nad seda teevad.
Phil Barden
  • Phil Barden Foto: Erakogu
Oma mõtteviisi ja teadusest leitud järeldusi kirjeldab ta lähemalt raamatus "Decoded: The Science Behind Why We Buy", kus keskendubki täpsemalt tarbijate käitumise mõistmisele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele