• 07.11.18, 11:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Phil Barden: teadus aitab tarbija brändile lähemale tuua

Aastakümneid turundusvaldkonnas tegutsenud Phil Barden, pole päris tavaline turundaja. UK-st pärit Barden on võtnud endale eesmärgiks selgitada teaduspõhiselt lahti, miks tarbijad käituvad just nii, nagu nad seda teevad.
Phil Barden
  • Phil Barden
  • Foto: Erakogu
Oma mõtteviisi ja teadusest leitud järeldusi kirjeldab ta lähemalt raamatus "Decoded: The Science Behind Why We Buy", kus keskendubki täpsemalt tarbijate käitumise mõistmisele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele