Helen Külaots • 5 november 2018
Jaga lugu:

Case study: Digitegu võitja - mobiilse rahakoti mTasku rakendamine

Digitegu 2018 mobiiliturunduse kategooria võitja mTasku on Tallinna Kaubamaja Grupi ettevõtetes rakendatud mobiilne rahakott, mis tähendab, et partnerkaarti saab kasutada läbi mobiiltelefoni. Kui lisada sellele ka pangaandmed, saab telefoniga ka poes ostude eest tasuda.

Olukord turul::

Turul puudus toimiv mobiilne rahakott kliendi- ja pangakaartidele ja makselahendus, mis võimaldaks sisestada oma panga- ja kliendikaartide andmed mobiiltelefonis olevasse rakendusse ning tasuda poes ostude eest mobiiltelefoniga.mTasku rakendamise eesmärk oli pakkuda kliendile uuel tasemel ostlemiskogemust, muuta harjumuspärane poeskäimine kiiremaks ja mugavamaks ning tasuda ostude eest mobiiltelefoniga (kui lisada pangakaart virtuaalse Partnerkaardi juurde).Tulemused

mTasku rakendust on alla laaditud juba 30 000 korda.

Partnerkaarti mTaskus kasutab igapäevaselt üle 19 000 inimese.

Kokku on mTaskuga Tallinna Kaubamaja Grupi ettevõtetes ostude eest tasutud üle 3 miljoni euro.

Mobiilne rahakott mTasku

Vaata ka:https://www.mtasku.ee

https://www.partnerkaart.ee/et/mtasku

Klient: Tallina Kaubamaja Grupp ASAgentuur: Tallinna Kaubamaja Grupp AS ja Telia Eesti AS

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com