• 17.10.18, 11:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lõhe tarbijate ootuste ja tegeliku kliendikogemuse vahel kasvab

Laenasin selle väite kliendikogemuse eksperdi Amanda Forshew artiklist “2017 the Year of Undelivered Promise“. Olen viimasel ajal CX teema kohta palju lugenud ja tundub, et brändid on kliendikogemuse teemaga päris kimpus.
Lõhe tarbijate ootuste ja tegeliku kliendikogemuse vahel kasvab
  • Foto: Shutterstock
Digital Media Nation LLC president Cary Greenberg väidab, et juba täna on tervelt 89% juhtudel kliendikogemus firmade jaoks peamine konkurentsieelis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele