23. august 2018
Ainult tellijatele

Kuidas e-poes kliendi ostuotsust mõjutada?

Taavi Raidma
Autor: Andres Haabu

Eestlaste seas on veebikaubandus kiirelt tõusmas – Eurostati andmetel ostis üle poolte eestlastest viimase aasta jooksul mingeid teenuseid või tooteid digikanalite kaudu. Eduka e-poe aluseks on korralik turundus, mis eeldab tulemuste mõõtmist ja analüüsimist. See on e-kaubanduse üks olulisi eeliseid tavakaubanduse ees - võimalus kõike väga täpselt ja reaalajas analüüsida ning andmete baasil poe efektiivsust ja tulusust pidevalt parandada. Kliendi tegevusi analüüsides saame nende ostuotsust e-poes mõjutada.

Mõned näitajad, mida iga veebipood peaks jälgima:

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700