Katariina Roosipuu lahkus tarkvara- ja disainiettevõtte Proekspert turundusjuhi kohalt ning asus tööle Qminderi turunduse eestvedajana.
Katariina Roosipuu: “Tihti kirjutatakse “läksin uude töökohta” artikleid umbes nii: läksime lahku sõbralikult, otsin uusi väljakutseid ja olen rõõmus, et ettevõtte turundus jääb headesse kätesse. Sellist teksti lugedes on esimene mõte muidugi see, et “mis jama seal siis tegelikult on.” Kui ei oleks jama, kui ettevõte ongi nii suurepärane ja töö nii erakordne, siis ju ei läheks.
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.