• 05.07.18, 16:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Qminderi turundust hakkas vedama Katariina Roosipuu

Katariina Roosipuu lahkus tarkvara- ja disainiettevõtte Proekspert turundusjuhi kohalt ning asus tööle Qminderi turunduse eestvedajana.
Katariina Roosipuu
  • Katariina Roosipuu
Katariina Roosipuu: “Tihti kirjutatakse “läksin uude töökohta” artikleid umbes nii: läksime lahku sõbralikult, otsin uusi väljakutseid ja olen rõõmus, et ettevõtte turundus jääb headesse kätesse. Sellist teksti lugedes on esimene mõte muidugi see, et “mis jama seal siis tegelikult on.” Kui ei oleks jama, kui ettevõte ongi nii suurepärane ja töö nii erakordne, siis ju ei läheks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele