Autor: Silja Oja • 18. juuni 2018

Cannes Lions: Muutu või sure!

Täna Prantsusmaal alanud maailma suurimal loovusfestivalil Cannes Lions toimus paljude teiste ettekannete seas vestlusring teemal „Mehelikkuse surm ja selle mõju loovusele“ („The Death of Masculinity and its Impact on Creativity“), kus soovitati lõpetada turunduses (ja elus üldse) soostereotüüpide rõhutamine, unustada traditsiooniline naiselikkus ja mehelikkus ning keskenduda inimlikkusele.

Vestlusringi juhtis futurist, kirjanik ja turunduskonsultatsiooni firma BrainReserve juht Faith Popcorn, osalesid sotsioloogia ja meesuuringute professor Michael Kimmel, ettevõtja, The Riveteri rajaja Amy Nelson ning drag queen, modell ja burleskitantsija Violet Chachki.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700