Eestis soovitakse sisuturunduse sildi alla tihti peita vana head magusat reklaamteksti, mida ei soovi keegi ei avaldada ega lugeda. Unustatakse, et makstud artikli puhul kehtivad samad reeglid, mis maksmata artikli puhul. Sisuturundusest kirjutab BFMi tudeng Liisa Kivirähk.
Best Marketingi eelmisel nädalal toimunud seminar “Sisuturundus ja sulanduv reklaam” algas sellega, et kohaletulijatele seletati, mida mõisted “sisuturundus” ja “sulanduv reklaam” üldse tähendavad ning kuidas inglisekeelses terminoloogiarägastikus orienteeruda. See näitab, et teema on nii uus ja kuum, et pole jõudnud veel kujuneda täpseid, ühtmoodi mõistetavaid termineid. Kõik saalisolijad siiski teadsid, et see on vajalik ning kasvav turg, mille nipid peab endale selgeks tegema. Ehk saab nii ka teistest konkurentidest sammukese ette, või - nagu Ekspress Meedia sisuturunduse juht Mihkel Tepp ütles - õigel hetkel laineharjale.
Seotud lood
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani,
koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.