11. juuni 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Sisuturundus ei tohi olla igav, kinnimakstud tapeet, mida veebilehe vabadesse aukudesse toppida

Liisa Kivirähk
Eestis soovitakse sisuturunduse sildi alla tihti peita vana head magusat reklaamteksti, mida ei soovi keegi ei avaldada ega lugeda. Unustatakse, et makstud artikli puhul kehtivad samad reeglid, mis maksmata artikli puhul. Sisuturundusest kirjutab BFMi tudeng Liisa Kivirähk.

Best Marketingi eelmisel nädalal toimunud seminar “Sisuturundus ja sulanduv reklaam” algas sellega, et kohaletulijatele seletati, mida mõisted “sisuturundus” ja “sulanduv reklaam” üldse tähendavad ning kuidas inglisekeelses terminoloogiarägastikus orienteeruda. See näitab, et teema on nii uus ja kuum, et pole jõudnud veel kujuneda täpseid, ühtmoodi mõistetavaid termineid. Kõik saalisolijad siiski teadsid, et see on vajalik ning kasvav turg, mille nipid peab endale selgeks tegema. Ehk saab nii ka teistest konkurentidest sammukese ette, või - nagu Ekspress Meedia sisuturunduse juht Mihkel Tepp ütles - õigel hetkel laineharjale.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700