30. mai 2018
Ainult tellijatele

Milliste sõnumitega köita haridusvalikute ees seisva noore tähelepanu?

Anatoli Tafitšuk

Kuidas panna põlvkond, mis veedab umbes 75 protsenti oma vabast ajast internetis, veebiväliselt infot tarbima ja sellest aru saama? Loe, mida tegi Tartu Ülikool.

Võimukas ja eneseteadlik Z-generatsioon on proovikiviks nii meediale, kommunikatsioonivaldkonnale kui ka turundajatele: kuidas jõuda limiteeritud tähelepanulävega noorteni, kes veedavad enneolematult suure osa oma vabast ajast internetis? See on katsumus ka Eesti kõrgkoolidele, kes ei konkureeri üliõpilaste nimel enam pelgalt omavahel, vaid üha rohkem ka välisülikoolidega.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700