Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Milliste sõnumitega köita haridusvalikute ees seisva noore tähelepanu?
Kuidas panna põlvkond, mis veedab umbes 75 protsenti oma vabast ajast internetis, veebiväliselt infot tarbima ja sellest aru saama? Loe, mida tegi Tartu Ülikool.
Anatoli Tafitšuk
Võimukas ja eneseteadlik Z-generatsioon on proovikiviks nii meediale, kommunikatsioonivaldkonnale kui ka turundajatele: kuidas jõuda limiteeritud tähelepanulävega noorteni, kes veedavad enneolematult suure osa oma vabast ajast internetis? See on katsumus ka Eesti kõrgkoolidele, kes ei konkureeri üliõpilaste nimel enam pelgalt omavahel, vaid üha rohkem ka välisülikoolidega.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.