• 13.04.18, 17:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Prisma uus turundusjuht on Liina Pärlin

Selle nädala esmaspäevast alustas Prisma Peremarketi turundusjuhina tööd Liina Pärlin.
Liina Pärlin
  • Liina Pärlin
Liina räägib oma taustast: ”Olen tegutsenud turundusmaastikul alates 2002.a. Turunduskärjäär algas Reval Hotelligrupis turunduse projektijuhina ning alates 2012. aastast olin seotud Unique Hotels Grupiga - kõigepealt turundusjuhi ja viimastel aastatel turunduse- ja müügidirektorina.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele