• 29.03.18, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meediategu 2017 žürii tunnustus: Hea Une Keskus – Norskavad bussipeatused

Norskamine on haigus, mille käes kannatab ca 60 000 inimest Eestis. Kampaania eesmärgiks oli norskamise kui haiguse teadlikkuse kasv sihtrühmas ning teadvustamine, et tegu ei ole elukvaliteeti häiriva nähtusega, vaid et on olemas ravi ning võimalused enda ja oma lähedaste abistamiseks.
Meediategu 2017 žürii tunnustus: Hea Une Keskus – Norskavad bussipeatused
  • Foto: Marko Mumm
Töö nimi: Hea Une Keskus – Norskavad bussipeatused

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele