Autor: Helen Külaots • 28. märts 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Meediategu 2017 žürii tunnustus: Hea Une Keskus – Norskavad bussipeatused

Foto: Marko Mumm
Norskamine on haigus, mille käes kannatab ca 60 000 inimest Eestis. Kampaania eesmärgiks oli norskamise kui haiguse teadlikkuse kasv sihtrühmas ning teadvustamine, et tegu ei ole elukvaliteeti häiriva nähtusega, vaid et on olemas ravi ning võimalused enda ja oma lähedaste abistamiseks.

Töö nimi: Hea Une Keskus – Norskavad bussipeatused

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700