• 29.03.18, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meediategu 2017 žürii tunnustus: Hea Une Keskus – Norskavad bussipeatused

Norskamine on haigus, mille käes kannatab ca 60 000 inimest Eestis. Kampaania eesmärgiks oli norskamise kui haiguse teadlikkuse kasv sihtrühmas ning teadvustamine, et tegu ei ole elukvaliteeti häiriva nähtusega, vaid et on olemas ravi ning võimalused enda ja oma lähedaste abistamiseks.
Meediategu 2017 žürii tunnustus: Hea Une Keskus – Norskavad bussipeatused
  • Foto: Marko Mumm
Töö nimi: Hea Une Keskus – Norskavad bussipeatused

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele