• 14.02.18, 14:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kantar Emori uuring: Mõnusaim tunne jääb raamatupoest

Pidevalt kauplustes käies tekib meil nii häid kui halbu emotsioone, ent kust lahkub kunde kõige rõõmsamana? Kantar Emori värskest uuringust selgub, et mõnusaim tunne jääb raamatupoest.
Kantar Emori uuring: Mõnusaim tunne jääb raamatupoest
  • Foto: Shutterstock
Täna hea teeninduse juhtimiskonverentsil esinenud Kantar Emori uuringueksperdi Kersten Jõgi sõnul mõõtis uuringufirma klientide kogemusi erinevates kauplustes ja pani paika parimate emotsioonide pingerea.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele