• 30.01.18, 17:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas Holland ja Taani meelitavad endale välistalente?

Taani ja Holland on viimastel aastatel paistnud silma kui riigid, mis tegelevad strateegilisel tasemel sellega, et meelitada piirkonda rohkem välisspetsialiste. Work in Estonia programmi projektijuht Leonardo Ortega uuris lähemalt, mis nende edu taga seisneb.
Nikolaj Lubanski
  • Nikolaj Lubanski
Nikolaj Lubanski on 4 aastat tegelenud talentide meelitamisega Taani pealinna Kopenhaagenisse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele