• 30.01.18, 17:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas Holland ja Taani meelitavad endale välistalente?

Taani ja Holland on viimastel aastatel paistnud silma kui riigid, mis tegelevad strateegilisel tasemel sellega, et meelitada piirkonda rohkem välisspetsialiste. Work in Estonia programmi projektijuht Leonardo Ortega uuris lähemalt, mis nende edu taga seisneb.
Nikolaj Lubanski
  • Nikolaj Lubanski
Nikolaj Lubanski on 4 aastat tegelenud talentide meelitamisega Taani pealinna Kopenhaagenisse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele