• 04.12.17, 15:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Corpore sai European Excellence Awards 2017 konkursil esikoha

Kommunikatsiooniagentuur Corpore sai eelmise nädala neljapäeval Hamburgis toimunud European Excellence Awards 2017 konkursil esikoha Baltimaade kategoorias. Võit tuli vastutustundlikule kohviettevõttele Coffee People teostatud kommunikatsiooniprojekti eest.
Coffee People'i CEO Annar Alas ja Corpore konsultant Kärt Kallaste
  • Coffee People'i CEO Annar Alas ja Corpore konsultant Kärt Kallaste
Võiduprojektiga informeeriti avalikkust masstoodetud kohvi kitsaskohtadest ja kohviahela anonüümsusest ning anti meedia vahendusel hääl Kolumbia indiaanlastest kohvifarmeritele. Samuti tutvustati projektiga Coffee People’it kui sotsiaalselt vastutustundlikku kohviettevõtet, kes tõstab esile ja arendab kohvikasvatajaid ning toodab kvaliteetset erikohvi. Projekt käivitas Eestis positiivse ahelreaktsiooni kohvikaubanduse anonüümsuse dekonstrueerimises ja vastutustundliku kohvi tarbimises.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele