• 14.11.17, 10:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Digitegu žürii: Kas mobiilikategooria alaesindatus konkursil näitab, et mobiiliturundusse Eestis ei panustata?

“Liiklus mobiilsetes seadmetes on ju väga suur, miks esitati sellesse kategooriasse vaid 2 tööd?” imestavad žüriiliikmed. Loe, mida žürii veel Digitegu 2017 konkursile esitatud töödest räägib. Kes need kommentaarid kõrva taha paneb, võib järgmisel aastal sellest omajagu kasu lõigata.
Karola Karlson, Taxify
  • Karola Karlson, Taxify
Üldiselt leiavad žüriiliikmed, et esitatud tööde tase oli sel aastal küllaltki hea ja kohati olid lahendused lausa maailmatasemel. “Samas oleks tase olnud veelgi parem, kui kõikide tööde puhul oleks esitatud piisavalt andmeid, et tulemustest aru saada. Kui ettevõte juba esitab töö konkursile, peaks arvestama, et tuuakse välja mõned konkreetsed numbrid. 75% žürii hindest oli tulemuslikkuse eest - kui sellest aga ei räägita, võib väga hea töö jääda viimaseks.” – ilmselgelt on see lihtne ning efektiivne viis publikuni jõudmiseks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele