“Liiklus mobiilsetes seadmetes on ju väga suur, miks esitati sellesse kategooriasse vaid 2 tööd?” imestavad žüriiliikmed. Loe, mida žürii veel Digitegu 2017 konkursile esitatud töödest räägib. Kes need kommentaarid kõrva taha paneb, võib järgmisel aastal sellest omajagu kasu lõigata.
Üldiselt leiavad žüriiliikmed, et esitatud tööde tase oli sel aastal küllaltki hea ja kohati olid lahendused lausa maailmatasemel. “Samas oleks tase olnud veelgi parem, kui kõikide tööde puhul oleks esitatud piisavalt andmeid, et tulemustest aru saada. Kui ettevõte juba esitab töö konkursile, peaks arvestama, et tuuakse välja mõned konkreetsed numbrid. 75% žürii hindest oli tulemuslikkuse eest - kui sellest aga ei räägita, võib väga hea töö jääda viimaseks.” – ilmselgelt on see lihtne ning efektiivne viis publikuni jõudmiseks.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.