Vihuri motoklubi pani ahistamis­skandaali turundus­kampaaniasse

Vihuri motoklubi tahtis suurendada soojuskiirgurite müüki. Idee kampaania läbiviimiseks tuli paljudest viimasel ajal avalikkuse ette kerkinud skandaalidest. Turunduskommunikatsioonis aga kasutatakse aktuaalseid teemasid ära! Sündisid humoorikad videod, mida on nüüdseks vaadatud ligi 200 000 korda.

Töö teostaja, agentuur Utopia räägib sellest, kuidas ja miks sündis selline kampaania:

Taustainfo:
Vihuri motoklubi müüb soojuskiirgureid ja see on tootegrupp, millega klubi teenib raha hooajavälisel perioodil. Kevadel-suvel-sügisel tegeletakse  ringrajasõiduga, siis peamiseks sihtgrupiks noored. Talvel aga ringrajasõitu ei tehta, sissetulek on

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

KIVILAINE otsib TURUNDUSKOORDINAATORIT

Kivilaine OÜ

28. veebruar 2019

SOFTREND GROUP otsib TURUNDUSJUHTI

Softrend Group OÜ

17. veebruar 2019