• 08.11.17, 14:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vihuri motoklubi pani ahistamisskandaali turunduskampaaniasse

Vihuri motoklubi tahtis suurendada soojuskiirgurite müüki. Idee kampaania läbiviimiseks tuli paljudest viimasel ajal avalikkuse ette kerkinud skandaalidest. Turunduskommunikatsioonis aga kasutatakse aktuaalseid teemasid ära! Sündisid humoorikad videod, mida on nüüdseks vaadatud ligi 200 000 korda.
Vihuri motoklubi pani ahistamisskandaali turunduskampaaniasse
Töö teostaja, agentuur Utopia räägib sellest, kuidas ja miks sündis selline kampaania::

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 08:00
Digiposteri hoog ei rauge: uued ekraanid, sisenemine raadioturule ja uutesse linnadesse
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele