Erik Orgu nimi on tuntud erinevate kaaluteemaliste saadete, blogide ja muude ülesastumiste kaudu. Toetudes sellele baasile sai Erik Orgu kaubamärgi alt kokku pandud pakkumine uuele tasuta toitumiskavale koos värske mobiilirakendusega.
Tervisliku eluviisi ja toitumise temaatika on väga populaarne, erinevaid teenusepakkujaid antud valdkonnas on palju. Seda tähtsam on olla uuenduslik ja pakkuda teenust, mis oleks sihtgrupile väärtuslik ja atraktiivne ning mille puhul äpp annaks reaalseid lisavõimalusi, mitte ei tooks kaasa vaid lisakohustusi. oli viia veebikampaania kaudu tarbijateni täielikult uuenenud tervislik kaalulangetuskeskkond - Erik Orgu toitumiskava ja koguda võimalikult palju liitumisi. Kokku ca 1400 liitumist toitumiskavaga ja ca 1000 äpi allalaadimist. Samuti oli eesmärk lansseerida toitumiskava äpp ning koguda võimalikult palju äpi allalaadimisi.:: Mindshare Estonia (Via Media OÜ)
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.