Erik Orgu nimi on tuntud erinevate kaaluteemaliste saadete, blogide ja muude ülesastumiste kaudu. Toetudes sellele baasile sai Erik Orgu kaubamärgi alt kokku pandud pakkumine uuele tasuta toitumiskavale koos värske mobiilirakendusega.
Tervisliku eluviisi ja toitumise temaatika on väga populaarne, erinevaid teenusepakkujaid antud valdkonnas on palju. Seda tähtsam on olla uuenduslik ja pakkuda teenust, mis oleks sihtgrupile väärtuslik ja atraktiivne ning mille puhul äpp annaks reaalseid lisavõimalusi, mitte ei tooks kaasa vaid lisakohustusi. oli viia veebikampaania kaudu tarbijateni täielikult uuenenud tervislik kaalulangetuskeskkond - Erik Orgu toitumiskava ja koguda võimalikult palju liitumisi. Kokku ca 1400 liitumist toitumiskavaga ja ca 1000 äpi allalaadimist. Samuti oli eesmärk lansseerida toitumiskava äpp ning koguda võimalikult palju äpi allalaadimisi.:: Mindshare Estonia (Via Media OÜ)
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.