Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti Meedia uus turundusdirektor on Karin Golubev
Karin Golubev võttis Eesti Meedia seniselt turundusdirektorilt Heili Klandorf-Järvsoolt teatepulga üle esmaspäeval, 23.oktoobril 2017.
Karin Golubev tegutseb turundusmaastikul alates 2006. aastast. Turunduskarjäär algas tal Saku Õlletehases ROCKi ja Tuborgi brändijuhina. Alates 2016. aasta augustist on ta olnud seotud Eesti Meediaga – kõigepealt Postimees Grupi turundusjuhina ja ettevõtete liitmisel Eesti Meedia prindi- ja online valdkondade turundusjuhina.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.