• 27.10.17, 14:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Alissa Vassilkova: Keskklassi tooteid on kogu maailm täis. Miks mitte kohe julgemat teed minna?

Pea 200 000-euroseid kõlareid tootev Estelon on üks edukaimaid Eesti brände: Alissa Vassilkova eestvedamisel on pereäri jõudnud nii USA, Aasia kui ka Venemaa turgudele, titulleeritud maailma parimaks kõlaritootjaks ning võitnud mainekaid auhindu üle kogu maailma. Ambitsioonika naise eesmärgiks on viia Estelon maailma tipp-brändiks – Alissa räägib, mis sel teekonnal peale tippklassi tehnoloogia ja globaalse mõtlemise veel oluline on.
Alissa Vassilkova
  • Alissa Vassilkova
Teie isa on terve elu kõlarite arendamisega tegelenud. Kuidas jõudsite luksuslike disainkõlarite tootmiseni?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele