• 27.10.17, 14:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Alissa Vassilkova: Keskklassi tooteid on kogu maailm täis. Miks mitte kohe julgemat teed minna?

Pea 200 000-euroseid kõlareid tootev Estelon on üks edukaimaid Eesti brände: Alissa Vassilkova eestvedamisel on pereäri jõudnud nii USA, Aasia kui ka Venemaa turgudele, titulleeritud maailma parimaks kõlaritootjaks ning võitnud mainekaid auhindu üle kogu maailma. Ambitsioonika naise eesmärgiks on viia Estelon maailma tipp-brändiks – Alissa räägib, mis sel teekonnal peale tippklassi tehnoloogia ja globaalse mõtlemise veel oluline on.
Alissa Vassilkova
  • Alissa Vassilkova
Teie isa on terve elu kõlarite arendamisega tegelenud. Kuidas jõudsite luksuslike disainkõlarite tootmiseni?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele