19. september 2017
Ainult tellijatele

Stuudio Binaar tõi esimesena Eesti turule keskkondadeülese reklaamisihtimisvõimaluse

Stuudio Binaar

Reklaamitehnoloogia ettevõte Stuudio Binaar tõi esimesena Eesti turule kasutajate veebikäitumisel põhinevad reklaamisegmendid, mis võimaldavad veebikeskondade üleselt bännerite täpsemat sihtimist ja seeläbi kulude kokkuhoidu.

Stuudio Binaari partneri ja segmentide suunajuhi Tanel Vooreli sõnul on just sihtimisvõimaluste kitsas valik toonud kaasa selle, miks reklaamijad on viimastel aastatel Eesti veebilehtede asemel järjest rohkem raha viinud Google ja Facebooki sarnastele rahvusvahelistesse võrgustikesse. “Turule toodud reklaamisegmendid võimaldavad nüüd ka Eesti suuremates veebilehtedes - Postimehes, Delfis, Õhtulehes - ja mujal näidata oma reklaami mitte kõigile veebilehe või selle osa külastajatele, vaid ainult neile, kes kuuluvad valitud segmenti. Uute reklaamisegmentide olulisem väärtus võrreldes seniste lahendustega on see, et need põhinevad inimeste käitumisel, mitte huvidel. Viimaste hulka kuulub näiteks mingi teema uudiste lugemine. Käitumisel põhinevad segmendid on näiteks spordiga tegelejad, mõned konkreetse ostukavatsusega inimesed,” ütles Voorel.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700