Stuudio Binaari partneri ja segmentide suunajuhi Tanel Vooreli sõnul on just sihtimisvõimaluste kitsas valik toonud kaasa selle, miks reklaamijad on viimastel aastatel Eesti veebilehtede asemel järjest rohkem raha viinud Google ja Facebooki sarnastele rahvusvahelistesse võrgustikesse. “Turule toodud reklaamisegmendid võimaldavad nüüd ka Eesti suuremates veebilehtedes - Postimehes, Delfis, Õhtulehes - ja mujal näidata oma reklaami mitte kõigile veebilehe või selle osa külastajatele, vaid ainult neile, kes kuuluvad valitud segmenti. Uute reklaamisegmentide olulisem väärtus võrreldes seniste lahendustega on see, et need põhinevad inimeste käitumisel, mitte huvidel. Viimaste hulka kuulub näiteks mingi teema uudiste lugemine. Käitumisel põhinevad segmendid on näiteks spordiga tegelejad, mõned konkreetse ostukavatsusega inimesed,” ütles Voorel.