Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Case-study Balticbestilt: spordibränd sai armastust tulistava arvutimängu
Balticbesti konverentsil jagasid kuulajatega oma kogemusi maailmaklassi turundajad. Üheks neist oli Rootsi loovagentuuri Garbergs copywriter ja partner Sedir Ajeenah, kes rääkis arvutimängust, mille ta spordirõivaste tootja Björn Borg jaoks lõi.
Garbergsi klient Björn Borg soovis kokku panna turundusplaani oma 2015. aasta kevadkollektsiooni lansseerimiseks. Ettevalmistused selleks algasid juba 18 kuud varem.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.