Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Case-study Balticbestilt: spordibränd sai armastust tulistava arvutimängu
Balticbesti konverentsil jagasid kuulajatega oma kogemusi maailmaklassi turundajad. Üheks neist oli Rootsi loovagentuuri Garbergs copywriter ja partner Sedir Ajeenah, kes rääkis arvutimängust, mille ta spordirõivaste tootja Björn Borg jaoks lõi.
Garbergsi klient Björn Borg soovis kokku panna turundusplaani oma 2015. aasta kevadkollektsiooni lansseerimiseks. Ettevalmistused selleks algasid juba 18 kuud varem.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.