• 31.08.17, 13:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case-study Balticbestilt: spordibränd sai armastust tulistava arvutimängu

Balticbesti konverentsil jagasid kuulajatega oma kogemusi maailmaklassi turundajad. Üheks neist oli Rootsi loovagentuuri Garbergs copywriter ja partner Sedir Ajeenah, kes rääkis arvutimängust, mille ta spordirõivaste tootja Björn Borg jaoks lõi.
Case-study Balticbestilt: spordibränd sai armastust tulistava arvutimängu
Garbergsi klient Björn Borg soovis kokku panna turundusplaani oma 2015. aasta kevadkollektsiooni lansseerimiseks. Ettevalmistused selleks algasid juba 18 kuud varem.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele