• 19.07.17, 15:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kolm silmapaistvat digikampaaniat maailmast

Best Marketing Internationali tiim jälgib rohkem kui 200 maailmas toimuvat digitaalturunduse auhinnakonkurssi. Selle suve kolm lemmikut tulevad Rootsist, USAst ja Austraaliast. Head nautimist!
"Ear Beer" kampaania
  • "Ear Beer" kampaania
1. Norrlands Guld Ljus - "Ear Beer" - Akestam Holst NOA (Rootsi, Guldägget võitja)

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele