• 29.06.17, 14:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Lugu sellest, kuidas lambad Norrat turundasid

VisitNorway kampaania keskne idee oli näidata Norra ilu lamba vaatenurgast. Fotograafid järgnesid lammastele kõikvõimalikesse raskesti ligipääsetavatesse ilusate loodusvaadetega kohtadesse ja pildistasid maastikku koos lambaga, n.ö. lamba vaatenurgast. kuidas see kõik ikkagi täpselt toimis? Loogika ütleb, et kui lambale kaamera kinnitada, siis ta läheb sellega kusagile põõsastesse, sööb rohtu ega paku ehk kõige põnevamaid vaateid. Kommenteerib kampaania loonud agentuuri mr.h klienditeeninduse juht Andrew Coogan.
Case study: Lugu sellest, kuidas lambad Norrat turundasid
Taust

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele