Autor: Hando Sinisalu • 29. juuni 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Case study: Lugu sellest, kuidas lambad Norrat turundasid
VisitNorway kampaania keskne idee oli näidata Norra ilu lamba vaatenurgast. Fotograafid järgnesid lammastele kõikvõimalikesse raskesti ligipääsetavatesse ilusate loodusvaadetega kohtadesse ja pildistasid maastikku koos lambaga, n.ö. lamba vaatenurgast. kuidas see kõik ikkagi täpselt toimis? Loogika ütleb, et kui lambale kaamera kinnitada, siis ta läheb sellega kusagile põõsastesse, sööb rohtu ega paku ehk kõige põnevamaid vaateid. Kommenteerib kampaania loonud agentuuri mr.h klienditeeninduse juht Andrew Coogan.
Taust