• 23.06.17, 16:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Klientide suured egod on takistuseks Pan-Balti kampaaniatele

"Julged brändid on tõeline haruldus. Tavaliselt taandub otsuste tegemine ühele inimesele. Iga uue näo tulekuga turundustiimi väheneb ka riskivalmidus, turundus taandub eesmärkidele ja numbritele," räägib Läti agentuuri Not Perfect | Y&R Riga tegevjuht Rolands Puhovs. Loe intervjuud!
Rolands Puhovs
  • Rolands Puhovs
Kuidas on Läti reklaamiturg aasta jooksul muutunud?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele