Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Cannes Lions finaali jõudis üle kümne aasta ka Eesti töö
Kuldmunal Aasta Agentuuri tiitli pälvinud loovagentuuri Optimist Creative, kommunikatsioonibüroo Optimist Publicu ja Downtown Picturesiga koostöös valminud Elroni kampaania “Lehvita Tiiule” pääses maailma kõige mainekama loovkonkursi Cannes Lions finaali.
“Lehvita Tiiule” kampaania, mis oli aastal 2016. Eestis kõige viraalsem jõulukampaania ning mille videoklippe vaadati sotsiaalmeedias üle 200 000 korra, konkureerib Cannes reklaamifestivalil finaalis alamkategoorias PR - Brand Voice & Strategic Storytelling ning lõvid jagatakse välja juba täna (19. juuni) õhtul toimuval galal. Elroni kampaaniale pakuvad teiste seas konkurentsi globaalsed brändid nagu Heineken, Uber, Ford, Burger King jt.