• 02.06.17, 10:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maailma turundajate suurim peavalu on sotsiaalmeedia tasuvuse mõõtmine

Iga aasta mai lõpus avaldab USA riskikapitalifirma Kleiner Perkins oma partneri Mary Meekeri ülevaate digitaalmajanduse hetkeseisust. Kuna raport on tõeliselt mahukas, tegi Hando Sinisalu Best Marketingi lugejate jaoks turundust puudutavatest trendidest oma subjektiivse lühikokkuvõtte.
Mary Meeker
  • Mary Meeker Foto: Kleiner Perkins Caufield & Byers
1. Käesoleval aastal ületab globaalsel reklaamiturul internetireklaami maht TV-reklaami mahtu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele