Autor: Hando Sinisalu • 2. juuni 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Maailma turundajate suurim peavalu on sotsiaalmeedia tasuvuse mõõtmine

Mary Meeker
Foto: Kleiner Perkins Caufield & Byers
Iga aasta mai lõpus avaldab USA riskikapitalifirma Kleiner Perkins oma partneri Mary Meekeri ülevaate digitaalmajanduse hetkeseisust. Kuna raport on tõeliselt mahukas, tegi Hando Sinisalu Best Marketingi lugejate jaoks turundust puudutavatest trendidest oma subjektiivse lühikokkuvõtte.

1. Käesoleval aastal ületab globaalsel reklaamiturul internetireklaami maht TV-reklaami mahtu.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700