• 02.06.17, 10:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maailma turundajate suurim peavalu on sotsiaalmeedia tasuvuse mõõtmine

Iga aasta mai lõpus avaldab USA riskikapitalifirma Kleiner Perkins oma partneri Mary Meekeri ülevaate digitaalmajanduse hetkeseisust. Kuna raport on tõeliselt mahukas, tegi Hando Sinisalu Best Marketingi lugejate jaoks turundust puudutavatest trendidest oma subjektiivse lühikokkuvõtte.
Mary Meeker
  • Mary Meeker
  • Foto: Kleiner Perkins Caufield & Byers
1. Käesoleval aastal ületab globaalsel reklaamiturul internetireklaami maht TV-reklaami mahtu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele