Autor: Hando Sinisalu • 2. juuni 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Maailma turundajate suurim peavalu on sotsiaalmeedia tasuvuse mõõtmine
Mary Meeker
Foto: Kleiner Perkins Caufield & Byers
Iga aasta mai lõpus avaldab USA riskikapitalifirma Kleiner Perkins oma partneri Mary Meekeri ülevaate digitaalmajanduse hetkeseisust. Kuna raport on tõeliselt mahukas, tegi Hando Sinisalu Best Marketingi lugejate jaoks turundust puudutavatest trendidest oma subjektiivse lühikokkuvõtte.
1. Käesoleval aastal ületab globaalsel reklaamiturul internetireklaami maht TV-reklaami mahtu.