Jaga lugu:

Maailma turundajate suurim peavalu on sotsiaalmeedia tasuvuse mõõtmine

Mary Meeker  Foto: Kleiner Perkins Caufield & Byers

Iga aasta mai lõpus avaldab USA riskikapitalifirma Kleiner Perkins oma partneri Mary Meekeri ülevaate digitaalmajanduse hetkeseisust. Kuna raport on tõeliselt mahukas, tegi Hando Sinisalu Best Marketingi lugejate jaoks turundust puudutavatest trendidest oma subjektiivse lühikokkuvõtte.

1. Käesoleval aastal ületab globaalsel reklaamiturul internetireklaami maht TV-reklaami mahtu.

2. Lõviosa Internetireklaami mahu kasvust saavad endale kaks firmat – Google ja Facebook.

3. Reklaamijate jaoks on jätkuvalt suurim väljakutse sotsiaalmeedia turunduse tasuvuse mõõtmine, 61% turundajatest peab seda suurimaks väljakutseks. Peamiseks sotsiaalmeedias reklaamimise edukuse mõõdikuks peavad turundajad engagementi.

4. Adblocking ehk reklaamide blokeerimine kasvab meeletu kiirusega. Saksamaal kasutab ligi 30% tarbijatest reklaamiblokeerijaid.

5. Kasutajate loodud bränditeemaline sisu sotsiaalmeedias töötab hästi – see on kuni 6,9 korda efektiivsem kui bändide endi loodud sisu.

6. Piirid bränditud sisu ja e-poe vahel hägustuvad – järjest rohkem ostetakse otse sotsiaalmeedia postituste „seest“.

7. E-kommerts kasvab kiiresti, USAs kasvas pakisaatmise maht eelmisel aastal võrreldes 2015. aastaga 9%.

8. E-kommertsi gigant Amazon on turule toonud oma private label patareid ja beebisalvrätid – ja on selles väga edukas.

9. Häälotsingute osakaal kasvab kiiresti ja on asendamas kirjalikke otsinguid– tervelt 20% otsingutest USAs olid 2016. aastal häälotsingud.

10. Arvuti- ja mobiilimängud on muutunud tõeliselt massiliseks. Maailmas on 2,6 miljardit mängijat, mängude tööstusharu käive on umbes 100 miljonit dollarit.

Huvilised saavad rohkem kui 350-st slaidist koosneva ülevaatega tutvuda siin: 

Mary Meeker’s 2017 internet trends report: All the slides, plus analysis

Internet Trends 2017 Report from Kleiner Perkins Caufield & Byers

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com