• 01.06.17, 16:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaami­monitooring: mai 2017

Meediaanalüütik Toomas Leito analüüsib Eesti reklaamiturul toimuvat. Seekord on vaatluse all 2017. aasta mai ja viis esimest kuud.
Toomas Leito
  • Toomas Leito Foto: Äripäev
Võrreldes 2016. aasta maiga jäi viie juhtiva lehe reklaamimaht eelmise aasta tasemele, moodustades 1193 külge. Käive suurenes 105 tuhat eurot ehk 6%, moodustades 1780 tuhat eurot. Lehtede veebikäive suurenes 20%. Veebireklaamifirmade (Delfi, SmartAD, Neti) käive suurenes 2%. Lehtede reklaam paberkandjal jäi mullusele tasemele, moodustades 55% kogukäibest (980 tuhat eurot).

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele