Ettevõtteid turundamisel toetavad Maigi Peeduli (Infovara OÜ) ning Raul Leppik (Newbase OÜ) ütlevad justkui ühest suust, et toimiva e-turunduse aluseks on andmeanalüüs, mis võimaldab mõista oma kliendi eelistusi ning sellest lähtuvalt valida nii pakutavaid tooteid kui ka sõnumit.,” muigab Peeduli. „Andmete abiga on võimalik mõõta, kui paljud ettevõtte uudiskirja saajatest tegelikult poodi oste tegema lähevad, paljud neist ostavad reklaamitud toodet ning mida nad veel sellele lisaks ostavad.. „Excelis andmete kokku toomine on ajamahukas käsitöö ja ei pruugi anda ka adekvaatseid tulemusi. Abiks on siinjuures analüüsiplatvormid nagu näiteks Qlik, mille abil saab koondada kogu andmestiku eri allikatest kokku ning analüüsida seda lähtuvalt ettevõtte vajadustest,” räägib Peeduli.