Üks koloriitsemaid kõnelejaid sotsiaalmeedias turundamise seminaril oli kindlasti Jaan Kruusma agentuurist 7Blaze. Tema ettekandes väljatoodud lihtsad, ent kasulikud põhitõed aitavad sotsiaalmeedias ärksamalt tegutseda ja ajavad ka kõige tagasihoidlikumatel jalad kiiremini kõhu alt välja. Retsept on sobilik nii ettevõttele kui ka eraisikule.
- Jaan Kruusma Foto: Raul Mee
Sotsiaalmeedias on eesmärgiks oma sõnumiga inimesteni jõuda. Facebooki algoritm ei näita lugusid nende ilmumise kronoloogilises järjestuses, vaid selekteerib välja kõige tähtsamad ja huvitavamad lood, mida siis kellegi uudistevoos kuvada. Iga lugu saab külge nähtamatu skoori. Näiteks sugulaste ja sõprade poolt palju jagatud info saab kõrgema hinnangu, brändide poolt jagatud info veidi väiksema skoori jne. Lood prioritiseeritakse ka selle alusel, mida sa jagad, laigid või klikid. Algoritmi skoorimeeter arvestab ka seda, kui tihti ja mis kellaajal postitus tehakse. – ükskõik, kuidas keegi seda nimetab – võiks väljendada omaniku sisemisi väärtusi, näidata, kes ta on, millised on tema põhimõtted jne. Väljenda seda, kes sa oled, mitte seda, kes sa tahaksid olla. Autentsus on moes!. Vaata ka oma konto läbi nende väärtusprillide üle:. Enne looja staatusesse tõusmist saa kõigepealt heaks vaatlejaks (jälgi ja loe, mida teised teevad), seejärel võimendajaks (jaga, laigi) ning siis saabub õnnis teadmine, mida üldse inimesed lugeda tahaks ehk võti loojariiki. ehk vali hoolega, mida loed. Käi kriitiliselt üle Facebooki grupid, kuhu kuulud, ja lehed, mida jälgid. Asu vaatlema ainult neid, mis tõeliselt inspireerivad ja uusi teadmisi annavad. .... (näiteks sinu leht). kuvandit kinnitab.:
Viimased uudised
Läti tõi Baltikumi ühe hõbe- ning kaks pronkstrummi, Leedu aga ühe kuld- ja hõbetrummi
Hetkel kuum
Tagasi Bestmarketing esilehele