Autor: Silja Oja • 21. märts 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eelmise aasta edukaim uus toode Eestis on Premia Eriti Rammus vanillijäätis šokolaadilaastudega

Turu-uuringute firma Nielsen selgitas juba üheksandat korda välja edukaimad Baltimaades turule toodud toidu- ja esmatarbekaubad. Eestis osutus 2016. aasta kõige edukamaks uueks tooteks Premia Eriti Rammus vanillijäätis šokolaadilaastudega vahvlikoonuses. Teisele kohale tuli Eesti Pagari kanepiseemne leib ja kolmandale Aura Fruit õuna-kasemahla maitsevesi.

„Nielsen tunnustab igal aastal selle tiitliga ettevõtteid, kes on toonud turule parima tarbijate vastuvõtu osaks saanud tooted,“ ütles Nielsen Eesti juhataja Margo Kurisoo. „Tohutu hulga uute kaupade hulgas edu saavutamiseks peab toode vastama tarbijate vajadustele ning konkurentidest eristuma, kuid väga tähtis on ka tagada selle saadavus kauplustes ja kommunikatsioon,” lisas Kurisoo.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700