• 21.03.17, 10:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eelmise aasta edukaim uus toode Eestis on Premia Eriti Rammus vanillijäätis šokolaadilaastudega

Turu-uuringute firma Nielsen selgitas juba üheksandat korda välja edukaimad Baltimaades turule toodud toidu- ja esmatarbekaubad. Eestis osutus 2016. aasta kõige edukamaks uueks tooteks Premia Eriti Rammus vanillijäätis šokolaadilaastudega vahvlikoonuses. Teisele kohale tuli Eesti Pagari kanepiseemne leib ja kolmandale Aura Fruit õuna-kasemahla maitsevesi.
Eelmise aasta edukaim uus toode Eestis on Premia Eriti Rammus vanillijäätis šokolaadilaastudega
„Nielsen tunnustab igal aastal selle tiitliga ettevõtteid, kes on toonud turule parima tarbijate vastuvõtu osaks saanud tooted,“ ütles Nielsen Eesti juhataja Margo Kurisoo. „Tohutu hulga uute kaupade hulgas edu saavutamiseks peab toode vastama tarbijate vajadustele ning konkurentidest eristuma, kuid väga tähtis on ka tagada selle saadavus kauplustes ja kommunikatsioon,” lisas Kurisoo.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele