Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Luban, et edaspidi püüan mugavustsoonist eemale hoida
Alf Rehn saatis kogu Passwordi konverentsi ja kuulajad viisakalt p**sse. Ta nimelt ei saanud aru, miks saalitäis arukaid inimesi tuleb kalli raha eest kuulama, mida keegi on suutnud kunagi minevikus hästi teha. Passwordi muljeid jagab Georgi Viies.
Georgi Viies
Ettearvatavalt hea planeeringu ja ülesehitusega Passwordi programm algas särava Alf Rehniga - mehega, kes oskab kaasahaaravalt rääkida ja on inspireeriv õppejõud. Aga ilma pikema sissejuhatuseta saatis ta esmalt kogu konverentsi ja kuulajad viisakalt p**sse. Ta nimelt ei saanud aru, miks saalitäis arukaid inimesi tuleb kalli raha eest kuulama, mida keegi on suutnud kunagi minevikus hästi teha.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.