Ainult tellijatele
17. märts 2017
Ainult tellijatele

Aasta Turundustegu 2016 Grand prix: Kalevi “Nurr" relansseering

Võitjad Keiro Vantsi (AgeMcCann) ja Jane Õunaste (Kalev) auhinda vastu võtmas
Autor: Marko Mumm

Saku Suurhallis toimunud Kuldmuna galal jagati Eesti tähtsamaid turundusauhindu. Aasta Turundustegu 2016 konkursi võitis Kalevi Nurri šokolaadi relansseering. Kalev äratas Nurri ellu, andis talle põneva iseloomu ja tänapäevase näo, kes võtab sotsiaalmeedias sõna ja lahutab meelt ning julgustab inimesi oma emotsioone väljendama.

Nurr on Kalevi vanim toode, mille retsept pärineb aastast 1920. Siiani ei ole olnud Nurril kindlat nägu ja lugu. Igaühe jaoks on lapsepõlve Nurr erinev, seega ei olnud Nurril võimalust toimida nostalgiatootena. Puhas piimašokolaad on väga populaarne just nooremas sihtrühmas, seega nähti võimalust uue brändivärskendusega Nurr jälle elama panna ja seda hoopis eristuvamas ja uudsemas võtmes.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700