Silja Oja • 13 jaanuar 2017
Jaga lugu:

Eesti Meedia: Postimees ei toeta libauudiste äri

Rivo Põldoja  

Best Marketing kirjutas, et Postimees toetab libauudiste äri, kui avaldab oma reklaame ka libauudiste saitidel. Postimehe müügidirektori sõnul on see pahatahtlik jutt, aga samas tunnistab ta, et Postimehel polnud tegelikult aimu, kus ta oma reklaame avaldab.

"Meie jaoks on üllatav, et Hando Sinisalu kas ei tea, kuidas RTB reklaame ostetakse ja serveeritakse, või on lihtsalt pahatahtlik," ütles Põldoja Postimehele. "RTB-d kasutades ei ole kunagi päris täpselt võimalik teada, millistele saitidele su reklaam jõuab, sest petturid leiutavad pidevalt skeeme, kuidas Google'i reeglitest mööda hiilida," lisas ta. Loe pikemalt Postimehest: Eesti Meedia: Postimees ei toeta libauudiste äri

Loe ka: 

Rando Rannus: Libauudiste portaale on võimalik kampaaniast välistada

Postimees toetab globaalset libauudiste äri 

 

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831marianne@bestmarketing.ee
Kristi Remmik
Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988kristi@bestmarketing.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee