Autor: Silja Oja • 13. jaanuar 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti Meedia: Postimees ei toeta libauudiste äri

Rivo Põldoja
Best Marketing kirjutas, et Postimees toetab libauudiste äri, kui avaldab oma reklaame ka libauudiste saitidel. Postimehe müügidirektori sõnul on see pahatahtlik jutt, aga samas tunnistab ta, et Postimehel polnud tegelikult aimu, kus ta oma reklaame avaldab.

"Meie jaoks on üllatav, et Hando Sinisalu kas ei tea, kuidas RTB reklaame ostetakse ja serveeritakse, või on lihtsalt pahatahtlik," ütles Põldoja Postimehele. "RTB-d kasutades ei ole kunagi päris täpselt võimalik teada, millistele saitidele su reklaam jõuab, sest petturid leiutavad pidevalt skeeme, kuidas Google'i reeglitest mööda hiilida," lisas ta. Loe pikemalt Postimehest: Eesti Meedia: Postimees ei toeta libauudiste äri

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700