Autor: Helen Külaots • 9. detsember 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas est-kontseptsioonil läheb?

Peter Kentie
Peter Kentie annab ülevaate oma õppetundidest ja est-kontseptsiooni senisest käekäigust.

“Õppisin Eindhoveni brändingu ja turunduse elluviimisel, et koha (olgu see siis linn, piirkond või rahvus) identiteedi väljatöötamisel tuleb keskenduda disainilahenduse efektiivsusele ja kasutatavusele. Sihtgrupile peab visuaalne identiteet meelde jääma: seetõttu tuleb pöörata tähelepanu disaini efektiivsusele, mitte ainult heale välimusele. Üldiselt räägivad tegevused rohkem kui logo, mis tähendab, et bränd peab ellu ärkama läbi tegevuste, lugude rääkimise ja kampaaniate.”

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700