Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kuidas est-kontseptsioonil läheb?
Peter Kentie annab ülevaate oma õppetundidest ja est-kontseptsiooni senisest käekäigust.
“Õppisin Eindhoveni brändingu ja turunduse elluviimisel, et koha (olgu see siis linn, piirkond või rahvus) identiteedi väljatöötamisel tuleb keskenduda disainilahenduse efektiivsusele ja kasutatavusele. Sihtgrupile peab visuaalne identiteet meelde jääma: seetõttu tuleb pöörata tähelepanu disaini efektiivsusele, mitte ainult heale välimusele. Üldiselt räägivad tegevused rohkem kui logo, mis tähendab, et bränd peab ellu ärkama läbi tegevuste, lugude rääkimise ja kampaaniate.”