• 04.11.16, 15:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Justin Zehmke: Kedagi ei huvita, et sa ennast armastad

Kokkuvõte Best Interneti konverentsil esinenud Pipedrive’i copywriteri Justin Zehmke ettekandest, kes andis nõu, kuidas kirjutada tekste, mis aitavad ettevõttel kasvada ja olla kliendi jaoks arusaadavad.
Justin Zehmke
  • Justin Zehmke
  • Foto: Marko Mumm
Milliste sõnadega oma ettevõtet kirjeldad? Sõnavalik ja arusaadava tähenduse loomine on Justini sõnul üliolulised, sest internetiajastul jäävad halvasti läbimõeldud kommunikatsioon ja kirjavead su ettevõtet kummitama – internet ei unusta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele