Millised on hetkel interneti kasutajate tüübid ja kuidas erinevat tüüpi kasutajatega kommunikatsioonis arvestada? Vastust teab Malmö ülikooli kommunikatsiooni ja meedia vanemõppejõud Pille Pruulmann-Vengerfeldt, kes astub üles 3. novembril toimuvas kommunikatsiooniajakirja Kaja mõttekojas „Augud võrgus“.

- Pille Pruulmann-Vengerfeldt
Inimeste interneti kasutamismustrid muutuvad tulenevalt meie oskustest digitaalset keskkonda kasutada, samuti tekitab muutusi võimaluste kasv, räägib Pille Pruulmann-Vengerfeldt. Ta selgitab oma ettekandes, kuidas erinevad kogemused internetiga mõjutavad inimeste käitumist veebis ja ka suhtumist internetis pakutavasse, sealhulgas turundussõnumistesse.
Seotud lood
Müügiagentuur Kobra Sales ja
Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.