Autor: Helen Külaots • 26. september 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Millised on praegu interneti kasutajate tüübid?

Pille Pruulmann-Vengerfeldt
Millised on hetkel interneti kasutajate tüübid ja kuidas erinevat tüüpi kasutajatega kommunikatsioonis arvestada? Vastust teab Malmö ülikooli kommunikatsiooni ja meedia vanemõppejõud Pille Pruulmann-Vengerfeldt, kes astub üles 3. novembril toimuvas kommunikatsiooniajakirja Kaja mõttekojas „Augud võrgus“.

Inimeste interneti kasutamismustrid muutuvad tulenevalt meie oskustest digitaalset keskkonda kasutada, samuti tekitab muutusi võimaluste kasv, räägib Pille Pruulmann-Vengerfeldt. Ta  selgitab oma ettekandes, kuidas erinevad kogemused internetiga mõjutavad inimeste käitumist veebis ja ka suhtumist internetis pakutavasse, sealhulgas turundussõnumistesse.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700