Uue ettevõtte kliendiprogrammiga turule tulek on alati keeruline – eriti veel siis, kui tegemist on ettevõttega, mida alles üles ehitatakse ning mil paralleelselt tuleb tegelda nii teenuse arendamisega kui ka kvaliteedi tõstmisega. Klienditugi OÜ partner ja müügispetsialist Rene Sildvee jagab kogemusi möödunud aasta novembris asutatud lennufirma Nordica äriprogrammi aktiveerimisest ning viimase viie kuuga saavutatud tulemustest.
Uue rahvusliku lennufirma loomise järel alustati koheselt ka lennundusvaldkonnas vajaliku ärikliendiprogrammi loomisega, et siduda kliente püsivamalt kodumaise lennufirmaga ning võimaldada neile reisimist soodustavaid eripakkumisi. Suund äriklientide lojaalsusprogrammi loomisele võeti eelkõige seetõttu, et äriklient reisib tihemini kui tavareisija ehk läbi ärikliendi on võimalik kiiremini kasvatada regulaarset lendajaskonda, mis on kliendiprogrammi põhieesmärgiks.