• 13.06.16, 12:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Juukselõikus, mis aitab vähihaigeid

Agentuur McCann mõtles välja kampaania, milles Rumeenia naised said annetada oma juukseid vähiravi tagajärjel kiharad kaotanud naistele parukate valmistamiseks.
"Brave Cut" kampaania
  • "Brave Cut" kampaania
Idee oli selles, et juuste kaotus mõjub enamikele naistest emotsionaalselt laostavalt, rääkimata sellest, et samal ajal tuleb võidelda ka raske haigusega. Lisaks on parukad paljude Rumeenia naiste jaoks liiga kallid. Heategevusorganisatsioon Fundatia Renasterea ja McCann Bucharest panid seljad kokku ning mõtlesid välja hoogtegevuse, milles inimesed saaksid annetada oma juukseid parukate tootmiseks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele