Agentuur McCann mõtles välja kampaania, milles Rumeenia naised said annetada oma juukseid vähiravi tagajärjel kiharad kaotanud naistele parukate valmistamiseks.
Idee oli selles, et juuste kaotus mõjub enamikele naistest emotsionaalselt laostavalt, rääkimata sellest, et samal ajal tuleb võidelda ka raske haigusega. Lisaks on parukad paljude Rumeenia naiste jaoks liiga kallid. Heategevusorganisatsioon Fundatia Renasterea ja McCann Bucharest panid seljad kokku ning mõtlesid välja hoogtegevuse, milles inimesed saaksid annetada oma juukseid parukate tootmiseks.
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.