Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti meediaturu netokäive: suurimaks kaotajaks oli otsepost
TNS Emor andis monitooringu põhjal hinnangu meediareklaamituru esimese kvartali kohta.
Kuna eelmise aasta esimeses kvartalis toimusid valimised ning selle toetuseks aktiivsed meediakampaaniad, siis jäi käesoleva aasta esimene kvartal oodatult miinusesse, sest kogu valimiste käivet ei ole üldjuhul võimalik nö tavapärase kommertsreklaamiga asendada. Küll aga oli eelmise aasta alguse kasvunäitajate baasil (koguturg +20,9%) oodatav esimese kvartali langus kardetust mõnevõrra väiksem, vaid -5,8%.