Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eesti meediaturu netokäive: suurimaks kaotajaks oli otsepost
Autor: Shutterstock.com
TNS Emor andis monitooringu põhjal hinnangu meediareklaamituru esimese kvartali kohta.
Kuna eelmise aasta esimeses kvartalis toimusid valimised ning selle toetuseks aktiivsed meediakampaaniad, siis jäi käesoleva aasta esimene kvartal oodatult miinusesse, sest kogu valimiste käivet ei ole üldjuhul võimalik nö tavapärase kommertsreklaamiga asendada. Küll aga oli eelmise aasta alguse kasvunäitajate baasil (koguturg +20,9%) oodatav esimese kvartali langus kardetust mõnevõrra väiksem, vaid -5,8%.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]