Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Eesti meediaturu netokäive: suurimaks kaotajaks oli otsepost

Foto: Shutterstock.com

TNS Emor andis monitooringu põhjal hinnangu meediareklaamituru esimese kvartali kohta.

Kuna eelmise aasta esimeses kvartalis toimusid valimised ning selle toetuseks aktiivsed meediakampaaniad, siis jäi käesoleva aasta esimene kvartal oodatult miinusesse, sest kogu valimiste käivet ei ole üldjuhul võimalik nö tavapärase kommertsreklaamiga asendada. Küll aga oli eelmise aasta alguse kasvunäitajate baasil (koguturg +20,9%) oodatav esimese kvartali langus kardetust mõnevõrra väiksem, vaid -5,8%.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com