Ainult tellijatele
Autor: Helen Külaots • 6. juuni 2016
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti meediaturu netokäive: suurimaks kaotajaks oli otsepost

Autor: Shutterstock.com

TNS Emor andis monitooringu põhjal hinnangu meediareklaamituru esimese kvartali kohta.

Kuna eelmise aasta esimeses kvartalis toimusid valimised ning selle toetuseks aktiivsed meediakampaaniad, siis jäi käesoleva aasta esimene kvartal oodatult miinusesse, sest kogu valimiste käivet ei ole üldjuhul võimalik nö tavapärase kommertsreklaamiga asendada. Küll aga oli eelmise aasta alguse kasvunäitajate baasil (koguturg +20,9%) oodatav esimese kvartali langus kardetust mõnevõrra väiksem, vaid -5,8%.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700