Autor: Helen Külaots • 20. mai 2016
Ainult tellijatele

Siim Sander Sarri: Live-Chat’is ei vasta robot

Marketing Week’i müügikiirenduse seminaril esinenud City Motorsi juht Siim Sander Sarri räägib, miks nad oma ettevõtte kodulehele live-chati üles seadsid ja kuidas on see kliendikogemust muutnud.

Siim Sander Sarri
Autor: Mari-Liis Põldar

City Motors oli üks esimesi ettevõtteid, kes võttis oma kodulehel kasutusele live-chat’i kui klienditeeninduskanali. Eesmärk on “püüda kinni” kliendid, kes kodulehel viibivad ja nendega kontakti saada. Läbi chat'i saab klient broneerida hooldusaega, küsida nõu uute autode kohta, saada tehnilist infot jpm. Tööpäevadel on paar müügimeest alati online, et vastata uute mudelite, hindade või finantseerimiste kohta. Töövälistel aegadel saab jätta teate, millele vastatakse esimesel võimalusel. Sarri sõnul saavad nad kuus kuskil 200 vestlust ning ühele chat'ile kulub umbes 10 minutit.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700