Autor: Silja Oja • 28. märts 2016
Ainult tellijatele

Brändi tuleb võrdse loovuse ja hoolega turundada nii maja sees kui majast väljas

Jens Oliver Mayer
Autor: Raul Mee

Kokkuvõte 17. märtsil Kuldmuna seminaril esinenud Jack Morton Worldwide Saksamaa asepresideni ja tegevjuhi, Kuldmuna üritusturunduse kategooria žürii esimehe Jens Oliver Mayeri ettekandest.

Jens Oliver Mayer tuletas oma ettekandes „Kuidas muuta firmaürituste abil oma ettevõtte töötajad tõelisteks brändisaadikuteks“ meelde, et brändi tuleb võrdse loovuse ja hoolega turundada kõigile sihtgruppidele. Töötajad on su brändi peamised saadikud - hoolitse oma inimeste eest ja nemad kannavad oma brändikogemuse kliendile edasi. Oma töötajatele rohkem tähelepanu pööravatel ettevõtetel on ka 86% kõrgemad kliendirahulolu näitajad.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700