• 28.03.16, 16:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Brändi tuleb võrdse loovuse ja hoolega turundada nii maja sees kui majast väljas

Kokkuvõte 17. märtsil Kuldmuna seminaril esinenud Jack Morton Worldwide Saksamaa asepresideni ja tegevjuhi, Kuldmuna üritusturunduse kategooria žürii esimehe Jens Oliver Mayeri ettekandest.
Jens Oliver Mayer
  • Jens Oliver Mayer
  • Foto: Raul Mee
Jens Oliver Mayer tuletas oma ettekandes „Kuidas muuta firmaürituste abil oma ettevõtte töötajad tõelisteks brändisaadikuteks“ meelde, et brändi tuleb võrdse loovuse ja hoolega turundada kõigile sihtgruppidele. Töötajad on su brändi peamised saadikud - hoolitse oma inimeste eest ja nemad kannavad oma brändikogemuse kliendile edasi. Oma töötajatele rohkem tähelepanu pööravatel ettevõtetel on ka 86% kõrgemad kliendirahulolu näitajad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele