Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Brändi tuleb võrdse loovuse ja hoolega turundada nii maja sees kui majast väljas
Jens Oliver Mayer
Foto: Raul Mee
Kokkuvõte 17. märtsil Kuldmuna seminaril esinenud Jack Morton Worldwide Saksamaa asepresideni ja tegevjuhi, Kuldmuna üritusturunduse kategooria žürii esimehe Jens Oliver Mayeri ettekandest.
Jens Oliver Mayer tuletas oma ettekandes „Kuidas muuta firmaürituste abil oma ettevõtte töötajad tõelisteks brändisaadikuteks“ meelde, et brändi tuleb võrdse loovuse ja hoolega turundada kõigile sihtgruppidele. Töötajad on su brändi peamised saadikud - hoolitse oma inimeste eest ja nemad kannavad oma brändikogemuse kliendile edasi. Oma töötajatele rohkem tähelepanu pööravatel ettevõtetel on ka 86% kõrgemad kliendirahulolu näitajad.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.