Kokkuvõte 17. märtsil Kuldmuna seminaril esinenud Jack Morton Worldwide Saksamaa asepresideni ja tegevjuhi, Kuldmuna üritusturunduse kategooria žürii esimehe Jens Oliver Mayeri ettekandest.

- Jens Oliver Mayer Foto: Raul Mee
Jens Oliver Mayer tuletas oma ettekandes „Kuidas muuta firmaürituste abil oma ettevõtte töötajad tõelisteks brändisaadikuteks“ meelde, et brändi tuleb võrdse loovuse ja hoolega turundada kõigile sihtgruppidele. Töötajad on su brändi peamised saadikud - hoolitse oma inimeste eest ja nemad kannavad oma brändikogemuse kliendile edasi. Oma töötajatele rohkem tähelepanu pööravatel ettevõtetel on ka 86% kõrgemad kliendirahulolu näitajad.
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.