• 19.03.16, 12:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuldmuna 2016: väikesed agentuurid teevad häid loovlahendusi

Eile kuulutati Saku Suurhallis Loovusfestivali Kuldmuna 2016 auhinnagalal tuhandepealise vaatajaskonna silme all välja parimad turunduskommunikatsiooni lahendused reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, meedia, PR ning üritusturunduse valdkonnas.
Kuldmuna 2016. Aasta reklaamiagentuur Tabasco.
  • Kuldmuna 2016. Aasta reklaamiagentuur Tabasco.
  • Foto: Martin Dremljuga
Aasta digiagentuuriks valiti Haiku, reklaamiagentuuriks Tabasco, üritustutundusagentuuriks Jolos ning disainiagentuuriks Refleks. Parima kliendi tiitli sai seinale Saku Õlletehas.  Parima telereklaami tiitli võitis Utopia poolt loodud Tele2 reklaamiseeria.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele