Autor: Silja Oja • 19. märts 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Aasta Meediategu 2015 Grand prix: Starman ZUUMtv

Aasta Meediategu 2015 autasustamine
Foto: Raul Mee
Aasta Meediategu 2015 Grand prix võitis meediaagentuur CMSPHD Starman ZUUMtv kampaania eest, mille tulemusel kasvas ZUUMtv klientide arv võrreldes 2014. aasta sama perioodiga 276 %. Ühtlasi oli see töö ka brand activation kategooria võitja.

Starmani teenuste turundusjuht Katrin Veanes: „Tegemist oli kampaaniaga, kus tuli tõeliselt kiirelt reageerida kõigile meedias toimuvatele uudistele. Valitud meediakanalid toetasid igati kampaania eesmärki. Efektiivne meediakasutus tõi tulemused, mis ületasid prognoositud sihtrühma katvuse. Sihtrühm nägi ja mäletas meie reklaame, seega meediavalik oli õigustatud ning sõnum kampaaniaga inimesteni jõudnud! Kampaania tulemused olid head ja toimus märgatav ZUUMi kliendiarvu kasv, mis ei langenud ka pärast telekanalite tagasiastumise teavitust. Mis tähendab, et Starmani teenused vastasid ka kliendi ootustele.“

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700