• 09.03.16, 16:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aasta Turundustegu 2015 finalistid selgunud

Konkursi Aasta Turundustegu 2015 finaalis hakkavad rinda pistma EASi ja Tallinki miljonilise eelarvega kampaania "Epic Estonia" ja oma brändikampaaniale vaid 18 000 eurot kulutanud Iglusaun. Samuti võistlevad Grand prix' pärast SEB terviknõustamise sisuturunduskampaania ja kaks lansseeringut: Inbank ja Saku siidrid. Passwordi laval on omale koha kindlustanud avaliku sektori kategooria võitja Tartu Ülikool, mille õppekavade tutvustus läbi vilistlaste kogemuse võlus žüriid Genka video ja muljetavaldavate tulemustega.
Aasta Turundustegu 2015 žürii
  • Aasta Turundustegu 2015 žürii Foto: Andres Haabu, Äripäev
Täna, 9. märtsil toimus žürii koosolek, kus žürii valis esitatud tööde hulgast välja viis ärikategooria finalisti ning avaliku sektori kategooria võitja. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele