Autor: Silja Oja • 9. märts 2016
Ainult tellijatele

Aasta Turundustegu 2015 finalistid selgunud

Aasta Turundustegu 2015 žürii
Autor: Andres Haabu, Äripäev

Konkursi Aasta Turundustegu 2015 finaalis hakkavad rinda pistma EASi ja Tallinki miljonilise eelarvega kampaania "Epic Estonia" ja oma brändikampaaniale vaid 18 000 eurot kulutanud Iglusaun. Samuti võistlevad Grand prix' pärast SEB terviknõustamise sisuturunduskampaania ja kaks lansseeringut: Inbank ja Saku siidrid. Passwordi laval on omale koha kindlustanud avaliku sektori kategooria võitja Tartu Ülikool, mille õppekavade tutvustus läbi vilistlaste kogemuse võlus žüriid Genka video ja muljetavaldavate tulemustega.

Täna, 9. märtsil toimus žürii koosolek, kus žürii valis esitatud tööde hulgast välja viis ärikategooria finalisti ning avaliku sektori kategooria võitja. 

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700