• 26.02.16, 14:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Password 2016 vestlusring: Miks on meediaagentuuri vaja?

Passwordi teisel päeval, 18. märtsil vahetavad Carati juht Britte Maidra, Utopia loovjuht Alvar Jaakson, Bauhofi turundusjuht Evelin Pae, Valio Eesti turundusdirektor Krista Kalbin ja Tere turundusdirektor Alar Pink mõtteid teemal "Miks on meediaagentuuri vaja?". Juttu tuleb meediaagentuuri rollist turunduse planeerimisel. Tõotab tulla põnev vestlusring, arvestades, et Tere ei kasuta ei meedia- ega loovagentuuri teenuseid ja ka Valio loobus hiljuti meediaagentuurist.
Alar Pink
  • Alar Pink
Aeg: reede, 18. märts kell 11.30 - 12.15 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele