• 22.02.16, 13:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Õnnestunud ekspordiks on vaja kannatlikkust

Suureks väljakutseks Eesti ettevõtetele tänases majandusruumis on eksport. Kui oluline üldse on eksport Eesti firmade jaoks ning missuguseid väljakutseid selles nähakse? Kogemusi jagavad Premia, D´DIFFERENCE, Vestige Verdant, JOIK, Donna Nordica, Kalev, Iglusaun, Tere ja Monton.
Carmen Kibur
  • Carmen Kibur
  • Foto: Anton Klink

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele