Ainult tellijatele
Autor: Hando Sinisalu • 10. veebruar 2016
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

James Hurman: Teod kõnelevad valjemalt kui sõnad

James Hurman

Täna töötavad loovideed, millel on mingi sotsiaalne missioon. Näiteks Dove ja Always on viimasel ajal selles osas silma paistnud. Edukamad on ettevõtted, kelle käitumine järgib põhimõtet „mis on hea maailmale, on hea meie ärile,“ räägib hiljuti maailma nr 1 strateegiliseks planeerijaks valitud James Hurman.

Tänavu Passwordil esinev James Hurman on uusmeremaalane, kes suurema osa oma karjäärist on töötanud reklaamitööstuses strateegilise planeerijana. Pärast pikki aastaid Aucklandi agentuuris Colenso BBDO planeerimistegevuste juhtimist nimetas The Big Won Report Jamesi 2013. aastal nr 1 planeerijaks maailmas.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700