Autor: Hando Sinisalu • 10. veebruar 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. James Hurman: Teod kõnelevad valjemalt kui sõnad
Täna töötavad loovideed, millel on mingi sotsiaalne missioon. Näiteks Dove ja Always on viimasel ajal selles osas silma paistnud. Edukamad on ettevõtted, kelle käitumine järgib põhimõtet „mis on hea maailmale, on hea meie ärile,“ räägib hiljuti maailma nr 1 strateegiliseks planeerijaks valitud James Hurman.
Tänavu Passwordil esinev James Hurman on uusmeremaalane, kes suurema osa oma karjäärist on töötanud reklaamitööstuses strateegilise planeerijana. Pärast pikki aastaid Aucklandi agentuuris Colenso BBDO planeerimistegevuste juhtimist nimetas The Big Won Report Jamesi 2013. aastal nr 1 planeerijaks maailmas.