• 10.02.16, 11:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

James Hurman: Teod kõnelevad valjemalt kui sõnad

Täna töötavad loovideed, millel on mingi sotsiaalne missioon. Näiteks Dove ja Always on viimasel ajal selles osas silma paistnud. Edukamad on ettevõtted, kelle käitumine järgib põhimõtet „mis on hea maailmale, on hea meie ärile,“ räägib hiljuti maailma nr 1 strateegiliseks planeerijaks valitud James Hurman.
James Hurman
  • James Hurman
Tänavu Passwordil esinev James Hurman on uusmeremaalane, kes suurema osa oma karjäärist on töötanud reklaamitööstuses strateegilise planeerijana. Pärast pikki aastaid Aucklandi agentuuris Colenso BBDO planeerimistegevuste juhtimist nimetas The Big Won Report Jamesi 2013. aastal nr 1 planeerijaks maailmas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele