• 21.01.16, 08:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Keskpärased lahendused toovad keskpäraseid tulemusi

Tänapäeva tarbija on üha enam mõjutatud interaktiivsetest meediakanalitest, olles pidevas ühenduses enneolematu hulga brändidega. See paneb turundajad täiesti uude olukorda, kus traditsioonilistest lähenemistest enam ei piisa, kirjutab Idea Havas Media tegevjuht Kert Kangert.
Kert Kangert
  • Kert Kangert
Ometi planeerivad paljud ettevõtted lõviosa oma eelarvest traditsioonilistesse makstud meediakanalitesse, et suurendada brändi tuntust ja mõjutada tarbija hoiakuid vahetult enne ostuotsuse tegemist. Märksa vähem keskendutakse kliendiga tugevama sideme loomisele ja selle hoidmisele pärast ostu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele