• 15.01.16, 12:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pole mõtet jalgratast leiutada, kui teise riigi ideed saab koduturule mugandada

Kõiki ideid ei jõua ise välja mõelda ja kõiki vigu ei jõua ise teha, kirjutab Hando Sinisalu ja räägib, miks ta otsustas luua uue konverentsiformaadi. The Best of Global Digital Marketing formaat sai alguse sellest, et konverentsikorraldajana nägin kümneid ja kümneid maailma tippagentuuride mehi ja naisi konverentsidel esitamas case filme. See film on tavaliselt 1-2 minutit pikk ja räägib sellest, et kampaania läks ideaalselt korda. „Isn’t it great!“ ütleb esineja ja asub uut filmi näitama. Ilma analüüsi ja kriitikata, kampaania tulemusi teadmata, on sellistest filmidest vähe kasu.
Pole mõtet jalgratast leiutada, kui teise riigi ideed saab koduturule mugandada
  • Foto: Shutterstock
Seega otsustasin luua uue konverentsiformaadi, mis keskendub case study’dele, nende analüüsile ja selle kaudu õppimisele. Näiteks paljud loovauhindu võitnud tööd pole äriliselt üldse edukad. Analüüsime, sest ka negatiivsetest näidetest on hea õppida. Case study’d on sageli ka väga inspireerivad – teises riigis hästi töötanud strateegia ja idee võib ka meil suurepäraselt töötada. Inglise keeles on hea väljend – copy with pride. Pole mõtet jalgratast leiutada, kui teise riigi ideed saab koduturule mugandada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele