Autor: Hando Sinisalu • 15. jaanuar 2016
Ainult tellijatele

Pole mõtet jalgratast leiutada, kui teise riigi ideed saab koduturule mugandada

Autor: Shutterstock

Kõiki ideid ei jõua ise välja mõelda ja kõiki vigu ei jõua ise teha, kirjutab Hando Sinisalu ja räägib, miks ta otsustas luua uue konverentsiformaadi. The Best of Global Digital Marketing formaat sai alguse sellest, et konverentsikorraldajana nägin kümneid ja kümneid maailma tippagentuuride mehi ja naisi konverentsidel esitamas case filme. See film on tavaliselt 1-2 minutit pikk ja räägib sellest, et kampaania läks ideaalselt korda. „Isn’t it great!“ ütleb esineja ja asub uut filmi näitama. Ilma analüüsi ja kriitikata, kampaania tulemusi teadmata, on sellistest filmidest vähe kasu.

Seega otsustasin luua uue konverentsiformaadi, mis keskendub case study’dele, nende analüüsile ja selle kaudu õppimisele. Näiteks paljud loovauhindu võitnud tööd pole äriliselt üldse edukad. Analüüsime, sest ka negatiivsetest näidetest on hea õppida. Case study’d on sageli ka väga inspireerivad – teises riigis hästi töötanud strateegia ja idee võib ka meil suurepäraselt töötada. Inglise keeles on hea väljend – copy with pride. Pole mõtet jalgratast leiutada, kui teise riigi ideed saab koduturule mugandada.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700