Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Aasta Turundustegu 2015 reglement
Tööde esitamise tähtaeg on 26. veebruar. Aasta Turundustegu 2015 konkursil osalemiseks tuleb täita ankeet, mille saab alla laadida siit.
Uuendus reeglites: enam pole vaja enam võrrelda õunu ja apelsine: Aasta Turundustegu Grand prix auhind antakse nüüdsest ainult ärilistel eesmärkidel tehtud kampaaniale. Sotsiaal-, avaliku sektori ja heategevuslikud kampaaniad Grand prix auhinnale ei kvalifitseeru.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.