• 22.12.15, 13:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aasta Turundustegu 2015 reglement

Tööde esitamise tähtaeg on 26. veebruar. Aasta Turundustegu 2015 konkursil osalemiseks tuleb täita ankeet, mille saab alla laadida siit.
Aasta Turundustegu 2015 reglement
Uuendus reeglites: enam pole vaja enam võrrelda õunu ja apelsine: Aasta Turundustegu Grand prix auhind antakse nüüdsest ainult ärilistel eesmärkidel tehtud kampaaniale. Sotsiaal-, avaliku sektori ja heategevuslikud kampaaniad Grand prix auhinnale ei kvalifitseeru.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele